fredag 12 februari 2010

Trött

Gårdagens ishackande tog verkligen på krafterna och det känns minsann att jag kroppsjobbat. Men riktigt lika trött som katten blev jag inte, jag hann faktiskt äta innan jag somnade.
Och inte somnade jag på min post heller, inte en endaste gång!

Bilderna fick jag idag av en humoristisk vän, en som alltid förser mig med glada tillrop och passande bilder. De här två ingår i en hel serie med trötta individer. Vem som tagit dem vet jag ingenting om, men jag kan inte låta bli att dela med mig till er!

2 kommentarer:

Åsa! sa...

Underbart, helt underbart! Visst är det roligt med dessa mail som kommer, lite glädje i vardagen.

Frukostflingan sa...

Åsa; Ja, det är tur att någon har humorn i behåll och skickar dessa mail till glädje för oss andra, men jag undrar ibland vem som har så mycket tid att de kan ägna sig åt att sammanställa allt...