tisdag 13 januari 2009

Utflippad

Nej, jag flippade inte ut efter att ha prövat att göra en riktig flipp. Jag fick faktiskt ganska mycket ny energi och röjde helt enkelt upp bland julpyntet. Granen klipptes ner i en säck och ska så småningom eldas upp. Allt julpynt och alla adventsstakar plockades ihop och är nu undanstuvade i väntan på nästa advent.
Med så mycket energi i kroppen vågade jag helt enkelt inte slå igång datorn, för då hade jag förmodligen blivit sittande framför skärmen istället. Det är ju lite roligare än städning!
Är du nyfiken på hur flippen smakade? Ja inte var det någon riktig höjdare precis, men den var drickbar, het och mycket söt. Den rusade genast genom kroppen och knoppen, alltså inget att rekommendera för den bilburna.

1 kommentar:

Chef Jan sa...

Hejsan,
Vilken fin blogg! Glad att jag hittade hit! Tack för titten och på återseende!

Keep it up!

// JB