måndag 8 december 2008

Glad idag

Det är med glädje jag sätter mig ner framför datorn igen i mitt nyinrättade lilla arbetsrum. Datorn verkar dessutom fungera som den ska efter flytten av alla sladdar och det är tur att man kan gömma den ruskiga sladdhärvan bakom skrivbordet.

Och riktigt glad blev jag över den fina utmärkelsen jag fått av Åsa med motiveringen "för att du får mig att skratta åt alla roliga episoder från kroglivet!" Tack Åsa och jag ska nu försöka få till ett mera regelbundet bloggande igen med fler skrönor och historior, men också lite annat smått och gott från krogvärlden. Det är nu meningen att jag ska skicka den vidare till fem andra bloggare, men jag tycker att alla bloggare är värda en utmärkelse och speciellt ni som regelbundet tittar in här trots att jag inte hunnit uppdatera bloggen som jag ska. Ni är alla värda denna utmärkelse!

Inga kommentarer: