söndag 26 oktober 2008

Regn, regn och åter regn

Det blev precis som jag trodde i morse, hunden hade inte förstått att det var läge att sova en timme extra. Han stoppade som vanligt in sin kalla nos under mitt täcke och talade om att nu är det dags för morgonpromenad. Så det var bara att kliva upp och gå ut i regnet!
Resten av dagen har regnet bara öst ner och det kanske var tur för mig. Jag fick äntligen tid att klara av en massa saker som blivit liggande under min datorfria period. Har betalat en hel del räkningar, inte så kul precis men nödvändigt. Har också fått ordning på min nya e-postadress och det var lite roligare. Nu återstår det bara att skicka den till alla mina vänner och hoppas att jag inte glömmer någon.
Till sist har jag tittat på Jamie Olivers program där han granskade kycklingindustrin. Det var inte särskilt trevligt, men jag tycker det är bra att man åter börjat uppmärksamma baksidorna av den industriella uppfödningen.

Inga kommentarer: