lördag 20 oktober 2007

Fantastiska skapelser

Idag är det lördag och jag tänker dela med mig av mitt eget lördagsgodis. Det är något som jag har gottat mig åt ganska länge, en blog som verkligen har det där lilla extra. Själv tittar jag in då och då bara för att njuta av alla fantastiska skapelser.
En tårta i form av ett spelbord vore väl något att ställa fram på bordet, men vem kan väl göra en sådan i vårt avlånga land. Kanske kan bloggen Pink Cake Box, där jag lånat bilden, vara utmaningen och inspirationskällan för att baka en alldeles egen lördagskaka.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken underbar sida, tack för tipset!

Jah Hollis sa...

Nästan synd att sätta spaden i dom skapelserna.
På mitt jobb var det en kille som håller på AIK (Solnas stoltheter, vilket är lite udda i Skåne) som beställde en tårta med AIK:s klubbemblem på när laget gick upp i Allsvenskan igen.
Givetvis då i AIK:s färger, svart och gult.
Det var faktiskt riktigt snyggt.

Frukostflingan sa...

fia; hoppas du njuter lika mycket som jag gör!

jah hollis; kul att det finns udda personer i Skåne också och att de tycker det är kul med en annorlunda tårta!